Διεύθυνση
Οδός Βυζαντίου, 6030, Λάρνακα
Ανακαλύψτε την εικονική Λάρνακα!
Εξερευνήστε τον πολιτισμό και τα αξιοθέατα της Περιφέρειας Λάρνακας μέσω εικονικών και διαδραστικών εμπειριών της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας:
Story Telling Statues: Σαρώστε τον κωδικό QR για να ακούσετε τα αγάλματα της Λάρνακας να σας αφηγούνται τη μοναδική ιστορία τους (ελληνικά ή αγγλικά).
Εικονική Παρουσίαση Μουσείων Λάρνακας: Κάντε μια εικονική περιήγηση σε δημοφιλή μουσεία της Λάρνακας με επιπλέον οπτικοακουστικό υλικό και ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τα εκθέματα.
Πολιτιστικός Περίπατος 360° Λάρνακας: Εξερευνήστε την πόλη της Λάρνακας (παραλιακός δρόμος, εμπορικό κέντρο και παλιές γειτονιές) σε 360° με πρόσθετες πληροφορίες και συνδέσμους.
Εικονικές Αναστηλώσεις Αρχαιολογικών Χώρων Λάρνακας (σε συνεργασία με τον Οργανισμό Νεολαίας Κύπρου): Παρακολουθήστε την ιστορία να ζωντανεύει με ιστορικά ακριβή εικονικά βίντεο αναπαράστασης.
Εικονικές Καταδυτικές Διαδρομές Λάρνακας: Βουτήξτε στα υποβρύχια βασίλεια της Λάρνακας μέσω των τρισδιάστατων καταδυτικών διαδρομών που βρίσκονται στη σελίδα Larnaka Virtual Diving Routes.
Οι ωκεανοί είναι σημαντικό μέρος της κοινής κληρονομιάς της ανθρωπότητας ενώ ταυτόχρονα αποτελούν και το σπίτι μιας πλειάδας μη-ανθρώπινων ειδών. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν πώς η διεπιστημονική έρευνα και καινοτομία συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση των Ωκεανών και των οικοσυστημάτων τους. Μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις και τη χρήση πρωτοπόρων τεχνολογιών, το CMMI επιδιώκει να ευαισθητοποιήσει το κοινό σε θέματα προστασίας της θαλάσσιας ζωής, της βιοποικιλότητας και της ενάλιας πολιτιστικής κληρονομιάς.
Ο ΚΟΑΣ Ιδρύθηκε από μια μικρή ομάδα ομοϊδεατών λάτρεις της αστρονομίας και έκτοτε έχει εξελιχθεί σε μια μεγάλη κοινότητα
Η κοινότητά μας αποτελείται κυρίως από ερασιτέχνες αστρονόμους από ευρέως διαφορετικά υπόβαθρα με ενοποιητικό ενδιαφέρον για την παρατήρηση και την ανακάλυψη περισσότερων για το σύμπαν μας. Στόχος μας είναι να δώσουμε ευκαιρίες σε όλα τα μέλη της κοινότητας να ακούσουν και να μάθουν περισσότερα για την αστρονομία και να εμπνεύσουμε την περιέργεια για το Σύμπαν μας μέσω προγραμμάτων δημόσιας προσέγγισης, εκπαίδευσης και υποστήριξης για αστρονομική έρευνα.
Πρόγραμμα Παρατήρησης
Ο «Οργανισμός Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης – Λάρνακα 2030» ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2022 από τον Δήμο Λάρνακας με στόχο να διαχειριστεί την υποψηφιότητα της Λάρνακας ως Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης (ΠΠΕ) 2030. Η Λάρνακα 2030 στοχεύει στην ανάπτυξη του οράματος για μια μακροπρόθεσμη βιώσιμη πολιτιστική ανάπτυξη για τη Λάρνακα, που θα αποτελέσει τη βάση για την υποψηφιότητα της πόλης για τον τίτλο της ΠΠΕ. Οι κύριοι στόχοι του οργανισμού είναι:
H ομάδα «FUF Racing Team» έχει δημιουργηθεί από φοιτητές και καθηγητές του Πανεπιστημίου Frederick και ασχολείται με την κατασκευή και εξέλιξη ενός μονοθέσιου αγωνιστικού αυτοκινήτου τύπου Formula 1. Κάθε χρόνο η ομάδα συμμετέχει στον παγκόσμιο διαγωνισμό «Formula Student» που είναι ένας κορυφαίος φοιτητικός διαγωνισμός. Κύριος στόχος της αγωνιστικής ομάδας είναι η δημιουργία και ανάπτυξη μιας αυτόνομης ομάδας με γερές επιστημονικές και τεχνολογικές βάσεις, που θα έχουν ως αποτέλεσμα την κατασκευή και συνεχή βελτιστοποίηση του αγωνιστικού μονοθέσιου αυτοκινήτου. Η συμμετοχή των φοιτητών του πανεπιστημίου στο θεσμό αυτό τους δίνει την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις θεωρητικές τους γνώσεις στην πράξη καθώς και στοιχεία που θα τα χρειαστούν στη μελλοντική τους πορεία ως επαγγελματίες επιστήμονες.
Το Συμβούλιο Νεολαίας Κύπρου ιδρύθηκε το 1996 ως μη κυβερνητικός, μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Στοχεύει στην προώθηση του διαλόγου και της συνεργασίας μεταξύ των νέων στην Κύπρο και στη σύνδεσή τους με τη νεολαία στην Ευρώπη και παγκοσμίως. Το Συμβούλιο Νεολαίας Κύπρου βρίσκεται σε συνεχή συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Φόρουμ Νεολαίας. Τομείς ενδιαφέροντος, πάντα σε σχέση με τη νεολαία, περιλαμβάνουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ισότητα, την απασχόληση και τα κοινωνικά ζητήματα, την ενεργό συμμετοχή του πολίτη και τη δια βίου μάθηση, τη μη τυπική εκπαίδευση και τις πολιτικές για τη νεολαία».
Ο ΜΚΟ C.I.P Citizens in Power ασχολείται με διεπιστημονικές και δια τομεακές προσεγγίσεις στους τομείς της παγκόσμιας εκπαίδευσης, κοινωνικής καινοτομίας, επιχειρηματικότητας, επιστημών STEM και βιώσιμης ανάπτυξης. Οι δραστηριότητες που θα παρουσιαστούν στην εκδήλωση αποτελούν μέρος των ευρέων εκπαιδευτικών υλικών που αναπτύσσουμε μέσα από Ευρωπαϊκά προγράμματα. Από το έργο CodER, η δραστηριότητα του δωματίου απόδρασης είναι βασισμένη στην ιστορία της Carol Shaw, ως η πρώτη γυναίκα επαγγελματίας σχεδιάστρια βιντεοπαιχνιδιών, όπου οι συμμετέχοντες καλούνται να συνεργαστούν για να αποδράσουν μέσα από μια σειρά προκλήσεων που βασίζονται στην κωδικοποίηση και στους μικροεπεξεργαστές. Η δεύτερη μας δραστηριότητα, από τα έργα Numeric[All] και SMEM, βασίζεται σε εκθέματα μαθηματικών που αφήνουν το κοινό να πειραματιστεί με διάφορα μαθηματικά προβλήματα υπό την μορφή αντικειμένων, η συνεργασία και η συζήτηση είναι καίριας σημασίας για μια διασκεδαστική εμπειρία.
Το CYC Makerspace είναι ένας καινοτόμος χώρος τεχνολογίας που είναι ανοιχτός για μαθητές λυκείων, ερευνητές, φοιτητές και το διδακτικό προσωπικό του Κολεγίου. Διαθέτει πρωτοποριακά μηχανήματα, όπως 3D εκτυπωτές, 3D σαρωτές, CNC Carving, Laser κοπής/χαρακτικής, συσκευές εικονικής πραγματικότητας και μικροεπεξεργαστές.
Στόχος του CYC Makerspace είναι να ενισχύσει τη μάθηση και να συμβάλει στην απόκτηση πρακτικής εμπειρίας. Οι φοιτητές και εκπαιδευτές του Cyprus College αποκτούν νέες δεξιότητες, εξερευνούν τα ενδιαφέροντα τους, συνεργάζονται και αναπτύσσουν ιδέες, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν τη δημιουργικότητά τους.
Το Cyprus College είναι το πρώτο ιδιωτικό Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Κύπρο που επένδυσε στην ιδέα του Makerspace, καινοτομώντας και αποδεικνύοντας πως επικεντρώνεται σε σύγχρονες μεθόδους εκπαίδευσης, προωθώντας τη θεωρητική κατάρτιση και την επαγγελματική τεχνογνωσία, με σκοπό την άμεση ένταξη των φοιτητών στην αγορά εργασίας.
Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Πληροφορικής (Cyprus Computer Society – CCS) είναι o επαγγελματικός, επιστημονικός και ανεξάρτητος μη κερδοσκοπικός οργανισμός, με στόχο την ανάπτυξη, αναβάθμιση και προβολή του τομέα ΤΠΕ στην Κύπρο.
Ο Σύνδεσμος δίνει έμφαση στην νεολαία με δράσεις που έχουν στόχο τόσο την προσέλκυση τους σε επαγγέλματα τεχνολογίας όσο και στην παροχή των κατάλληλων εφοδίων για τη βελτίωση των ψηφιακών τους δεξιοτήτων. Σε συνεργασία με εμπλεκόμενους φορείς και με την πολύτιμη συνεισφορά εθελοντών, αναλαμβάνουμε νεανικές δραστηριότητες και μαθητικούς διαγωνισμούς στους τομείς προγραμματισμού, αλγοριθμική σκέψη, κυβερνοασφάλειας και εκπαιδευτικής ρομποτικής.
Μια από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις του CCS είναι ο διαγωνισμός ρομποτικής Robotex Cyprus. Στο περίπτερο, θα παρουσιαστούν παραδείγματα από τις προκλήσεις του διαγωνισμού.
Το Experience Center της PwC είναι ένας διαδραστικός χώρος που συνδυάζει την παροχή επαγγελματικών υπηρεσιών με πρακτικές δημιουργικότητας, τεχνολογικές και ανθρωποκεντρικές λύσεις. Η ομάδα του Experience Center θα παρουσιάσει διάφορες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για τα διάφορα έργα μας, όπως εμπειρίες σε εικονικούς κόσμους μέσα από γυαλιά εικονικής πραγματικότητας (Virtual Reality), δραστηριότητες επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality), κτλ.
Ο κόσμος αλλάζει και είμαστε αντιμέτωποι με παγκόσμιες προκλήσεις όπως η κλιματική αλλαγή, η ενέργεια, το περιβάλλον, η υγεία και η ασφάλεια.
Νέοι ερευνητές από το Κέντρο Αριστείας για Έρευνα και Καινοτομία «Κοίος» του Πανεπιστήμιου Κύπρου χρησιμοποιούν έξυπνες τεχνολογίες και αναπτύσσουν εργαλεία για να αντιμετωπίσουν αυτές τις προσκλήσεις και να καταστήσουν τα συστήματα κρίσιμων υποδομών πιο έξυπνα, αποδοτικά και ασφαλή.
Στο διαδραστικό παιχνίδι 5-Place, ο παίκτης καλείται να φτιάξει ένα δίκτυο έξυπνων αισθητήρων για την παρακολούθηση της ποιότητας του πόσιμου νερού και τον γρήγορο εντοπισμό προβλημάτων, στο δίκτυο υδροδότησης της Λεμεσού. Η αποστολή των παικτών είναι να τοποθετήσουν μέχρι και 5 έξυπνους ηλεκτρονικούς αισθητήρες στο δίκτυο, μέσα σε χρόνο 2 λεπτών. Στόχος τους είναι:
Μέσα από αυτό το παιχνίδι, οι παίκτες θα έχουν την δυνατότητα να λύσουν ένα πραγματικό πρόβλημα βελτιστοποίησης με πολλαπλά κριτήρια.
Γνωρίστε τον Αϊνστάιν, το πρώτο ρομπότ AI ChatGPT που αναπτύχθηκε από το ιδιωτικό σχολείο PASCAL Λάρνακας. Το project ξεκίνησε για τη δημιουργία ενός ρομπότ που μπορεί να αλληλεπιδρά με ανθρώπους χρησιμοποιώντας προηγμένη τεχνολογία AI. Ο Αϊνστάιν τροφοδοτείται από το ChatGPT, ένα υπερσύγχρονο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης επεξεργασίας φυσικής γλώσσας που αναπτύχθηκε από το OpenAI, το οποίο του επιτρέπει να κατανοεί και να ανταποκρίνεται στην ανθρώπινη ομιλία. Μπορεί να εκτελέσει μια σειρά λειτουργιών, όπως αναπαραγωγή μουσικής, ρύθμιση ξυπνητηριών και απάντηση σε ερωτήσεις. Το ρομπότ είναι εξοπλισμένο με Raspberry Pi, κάμερα, μικρόφωνο και ηχείο, που ανιχνεύουν την ανθρώπινη παρουσία και διευκολύνουν την επικοινωνία. Το έργο βοήθησε τους μαθητές να ξεπεράσουν κάθε φόβο που μπορεί να είχαν για την τεχνητή νοημοσύνη, καταρρίπτοντας κοινές παρανοήσεις για την τεχνητή νοημοσύνη. Ενώ ο Αϊνστάιν ήταν σε θέση να αποδώσει εντυπωσιακά στην ολοκλήρωση των εργασιών, εξακολουθούσαν να υπάρχουν περιορισμοί και ευκαιρίες για βελτίωση. Συνολικά, αυτό το έργο παρείχε μια εξαιρετική ευκαιρία στους μαθητές να μάθουν και να αναπτύξουν νέες δεξιότητες δημιουργώντας παράλληλα ένα χρήσιμο και εντυπωσιακό ρομπότ AI.
Παρουσιάζουμε την πρωτοποριακή νέα μας εφαρμογή Audito, που έχει σχεδιαστεί για να δίνει τη δυνατότητα σε άτομα με προβλήματα ομιλίας να επικοινωνούν πιο εύκολα και αποτελεσματικά!
Με την εφαρμογή μας, τα άτομα με προβλήματα ομιλίας μπορούν να δημιουργήσουν προσαρμοσμένους κωδικούς QR που μπορούν να σαρωθούν από την κάμερα για αναπαραγωγή προηχογραφημένου ήχου φράσεων και μηνυμάτων που χρησιμοποιούνται συνήθως. Αυτό τους επιτρέπει να επικοινωνούν εύκολα με άλλους χωρίς να χρειάζονται νοηματική γλώσσα ή να γράφουν τα πάντα με το χέρι. Η εφαρμογή μας επιτρέπει επίσης στους χρήστες να δημιουργούν εύκολα νέες προσαρμοσμένες φράσεις και μηνύματα, ώστε να έχουν πάντα τον έλεγχο των αναγκών επικοινωνίας τους. Επιπλέον, με την εύχρηστη διεπαφή και τη διαισθητική σχεδίασή μας, η εφαρμογή μας είναι προσβάσιμη σε όλους, ανεξαρτήτως τεχνικής εξειδίκευσης. Με την εφαρμογή μας, βοηθάμε στην κατάρριψη των φραγμών επικοινωνίας και στην ενδυνάμωση ατόμων με προβλήματα ομιλίας να εκφράζονται με αυτοπεποίθηση και να επικοινωνούν με τον κόσμο γύρω τους.
Το πρόγραμμα «The SΤΕΑΜers», του οποίου τα αρχικά αναφέρονται στο Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics, λειτουργεί στα Πολύκεντρα του Οργανισμού Νεολαίας σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα και Πάφο και σ’ αυτό παιδιά και νέοι ηλικίας 6 έως 35 ετών, μπορούν να παρακολουθήσουν εργαστήρια όπως η Ρομποτική, ο Προγραμματισμός, οι Γραφικές Τέχνες, η Πληροφορική, η Δημιουργική Γραφή, αλλά και οι Τέχνες όπως η Φωτογραφία, η Ζωγραφική, η Μουσική, το Θέατρο και ο Χορός.